Wednesday, February 24, 2010

Me vs Movie (V)

THE MOST ANTICIPATED MOVIES OF 2010
(PART IV)
Ada lagi :)


HARRY POTTER & THE DEATHLY HALLOWS PART 1
Novel terakahir Harry Potter ini akan difilemkan dalam dua bahagian dan filem pertamanya akan ditayangkan tahun ini. Secara peribadinya aku rasa bahagian pertama novel HP ni agak membosankan jadi aku tak pasti ler bagaimana bahagian satu ni akan diolah oleh pengarahnya tapi dengar-dengarnya tarikan untuk filem ini ialah adegan bogel Daniel Radcliffe.

 

  

  



ROBIN HOOD
Satu lagi filem remake lagenda Robin Hood. Tarikan filem Robin Hood kali ini sudah semestinya special effects menggunakan CGI dan juga aksi yang lebih brutal

  

  

  


  
PREDATOR
Satu lagi remake, pengarah filem ini menjanjikan untuk mengekalkan spirit/ruh filem asalnya dan menambah elemn untuk menarik generasi kini untuk menontonnya. Aku tak faham sangat ayat orang filem ni tapi jangan jadi macam filem-filem remake yang lain sudahlah. Aku tak jumpa poster untuk filem ini cuma satu gambar di bawah ni saja yang aku sendiri tak pasti dari filem ini atau pun tak.




THE CRAZIES
Pun remake jugak, filem ni macam filem zombies tapi yang kalau zombies  tu mayat hidup, dalam filem ni manusia-manusia biasa yang jadi tak waras sehingga gila membunuh semua orang. (sebab tu namanya The Crazies - orang-orang gila). Pembunuhan-pembunuhan dalam filem ni pun sadistik giler. Bila tengok trailernya meremang bulu roma jugak.


 

  

  

 


Habis dah?




 


Nuffnang

Advertlets

Ping Busuk