Thursday, September 6, 2012

Me vs TV (V)

MAHARAJA LAWAK MEGA 2012


Maharaja Lawak kembali!!! Kali ni veri Mega la pulok. Maharaja Lawak Mega ni tak sama dengan Maharaja Lawak. Nak tau apa bezanya? Baca la lagi.




Bezanya kali ni, selain daripada pelawak-pelawak otai, 27 pelawak freshie pulak akan bersaing dalam undian Online dan 3 pelawak dengan undian tertinggi akan bersama pelawak-pelawak otai tu dalam Maharaja Lawak Mega 2012 nanti. Jadinya, camne nak undi?




Korang boleh mengundi di laman web rasmi Maharaja Lawak Mega 2012 bermula pada 5 September 2012 jam 6 petang hingga 17 September 2012 jam 12 tengah hari. Tapi sebelum tu korang perlu mendaftar di laman sosial Facebook dulu. Korang jugak hanya boleh buat satu undian saja bagi setiap pelawak setiap hari. Kalau korang dah mengundi untuk hari ni, korang boleh mengundi pulak esok. Paparan jumlah undian bagi setiap pelawak akan dipaparkan di laman web Maharaja Lawak Mega 2012 sepanjang tempoh undian dibuka.




Sapa diakah 27 pelawak tu? Kumpulan Buaya di atas tu salah satunya. Nak tau lebih lanjut dan untuk mengundi, korang bolehlah ke SINI.

Nuffnang

Advertlets

Ping Busuk